هدف برگزاری

کسب مهارت نگارش یک نوشته سازمانی خوب با بهره بردن از راه‌های سریع، ساده، کوتاه و سیستمی برای رساندن مفاهیم و اطلاعات

محتوای دوره

  • نقش مكاتبات اداري در اداره امور سازمان ها
  • شیوه گردش مکاتبات اداری
  • اركان و اجزاء نامه هاي اداري و انواع اسناد مکتوب
  • ساختار انواع نامه‌های اداری (خبری، دستوری، بازدارنده، هماهنگی)
  • اصول تهيه و شيوه درست نويسي نامه هاي اداري (علائم و نشانه ها، واژگان و اصطلاحات نوشته های اداري)
  • قواعد و دستور العمل های خلاصه سازي نوشته هاي اداري
  • شيوه بكارگيري و جايگزيني واژگان فارسي، رعايت نكات دستورالعمل هاي سازمانی در مکتوبات
  • بخش‌های اصلی و فرعی ساختار گزارش‌های سازمانی و ارتباط آن ها با یکدیگر
  • مراحل تنظيم گزارش (گردآوري اطلاعات،تجزيه و تحليل داده ها، شیوه صحیح و بهینه نگارش، نتيجه گيري)
  • انواع جداول، تصاویر، اشکال و نمودارها، کاربرد و نسبت اطلاعات میان آن ها
  • طراحي گزارش (اداري، اجتماعي و فني)
  • نکات مهم در کاربرد نرم فزارهای نگارش

مخاطبین دوره

پیشنیاز

علاقمندی شخصی و ارتباط شغلی

دوره های مرتبط

  •  مدیریت اسناد و فن بایگانى
مشاهده بیشتر

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
4,550,000 تومان
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “آئين نگارش مكاتبات اداري”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *