دسته بندی
هدف برگزاری
کسب مهارت نگارش یک نوشته سازمانی خوب با بهره بردن از راههای سریع، ساده، کوتاه و سیستمی برای رساندن مفاهیم و اطلاعات
محتوای دوره
- نقش مكاتبات اداري در اداره امور سازمان ها
- شیوه گردش مکاتبات اداری
- اركان و اجزاء نامه هاي اداري و انواع اسناد مکتوب
- ساختار انواع نامههای اداری (خبری، دستوری، بازدارنده، هماهنگی)
- اصول تهيه و شيوه درست نويسي نامه هاي اداري (علائم و نشانه ها، واژگان و اصطلاحات نوشته های اداري)
- قواعد و دستور العمل های خلاصه سازي نوشته هاي اداري
- شيوه بكارگيري و جايگزيني واژگان فارسي، رعايت نكات دستورالعمل هاي سازمانی در مکتوبات
- بخشهای اصلی و فرعی ساختار گزارشهای سازمانی و ارتباط آن ها با یکدیگر
- مراحل تنظيم گزارش (گردآوري اطلاعات،تجزيه و تحليل داده ها، شیوه صحیح و بهینه نگارش، نتيجه گيري)
- انواع جداول، تصاویر، اشکال و نمودارها، کاربرد و نسبت اطلاعات میان آن ها
- طراحي گزارش (اداري، اجتماعي و فني)
- نکات مهم در کاربرد نرم فزارهای نگارش
مخاطبین دوره
پیشنیاز
علاقمندی شخصی و ارتباط شغلی
دوره های مرتبط
- مدیریت اسناد و فن بایگانى
مشاهده بیشتر
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.