دسته بندی
هدف برگزاری
شناخت فرایندممیزی سیستم مدیریت کیفیت بر اساس ISO19011:2011 و درک ضرورت های بهبود مستمر در فرایند ممیزی و نیز ایجاد قابلیت ممیزی اثربخش در سیستم های مدیریت کیفیت
محتوای دوره
– طراحی چک لیست های ممیزی –اجرای ممیزی، جمع آوری اطلاعات و روانشناسی ممیزی –مدیریت عدم انطباق(کشف، نگارش و پیگیری) |
مخاطبین دوره
مدیران و کارشناسان سیستم های مدیریت و کیفیت، مهندسین صنایع و دانشجویان صنایع و مدیریت
پیشنیاز
آشنایی با مباحث کیفیت وارتباط شغلی و علاقه مندی شخصی
مشاهده بیشتر
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.