دسته بندی
هدف برگزاری
ارتقاي دانش و مهارت فراگيران در زمينه ي مهارتهاي اساسي كاركنان Call Center به گونه اي كه پس از گذراندن اين دوره قادر خواهيد بود مشتريان موجود سازمان را بخوبي حفظ و در صدد افزايش آنها كه فروش بيشتر را به دنبال دارد ، بر آئيد
محتوای دوره
- اهميت مشتري و ارتباط آن با فعاليت Call Center
- Call Center چيست و علت اهميت آن براي سازمان
- مزايا و محدوديتهاي Call Center
- استراتژي هاي موفق فروش در Call Center در جهت افزايش فروش سازمان
- برنامه ريزي هاي لازم در Call Center و نحوه پيگيري آن
- ابزارهاي موفق در Call Center در جهت تحقق اهداف فروش سازمان
- نكات اساسي كه كاركنان Call Center مي بايست آنها را رعايت نمايند
مخاطبین دوره
پیشنیاز
علاقمندی به موضوع دوره و ارتباط شغلی
دوره های مرتبط
- مشتري مداري
مشاهده بیشتر
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.