استانداردهای مدیریت شکایت و رضایت مشتریان ISO 10001- ISO 10002- ISO 10003- ISO 10004
حضوری
بدون امتیاز
0 رای
هدف برگزاری شناخت اصول: استانداردسازی کانال های ارتباط با مشتری، ايجاد سيستم موثر رسيدگي و مديريت شكايت مشتريان، راه حل…
29 لغایت 31 اردیبهشت ماه 1403
6,450,000 تومان
اصول، فنون و هنر مذاکرات تجاری
حضوری
بدون امتیاز
0 رای
هدف برگزاری دستیابی به مهارت های لازم برای رسیدن به اهداف مذاکره با به حداقل رساندن امتیازات داده شده و…
26 لغات 27 شهریور ماه 1403
4,800,000 تومان
بازاریابی دیجیتال
بدون امتیاز
0 رای
هدف برگزاری آشنايي با اصول کاربردی بازاریابی و توسعه فروش در رسانه های مجازیمحتوای دوره بررسی رسانه های مجازی و…
27 لغایت 28 شهریور ماه 1403
4,420,000 تومان
تکنیک های متقاعد سازی مشتری در بازاریابی و فروش
بدون امتیاز
0 رای
هدف برگزاری آشنايي با اصول تقویت درک مشتری از مزایایی کالا و خدمات به کمک انگیزاننده های ملموس و ناملموسمحتوای…
20 اردیبهشت ماه 1403
2,640,000 تومان
توسعه مهارتهای فروش حرفهای
حضوری
بدون امتیاز
0 رای
هدف برگزاری آشنایی با تکنیک های کاربردی و موفق فروش و وفادارسازی مشتریمحتوای دوره مروری بر فرآیند فروش 12 نكته…
27 لغایت 28 مهر ماه 1401
2,120,000 تومان
مدیریت ارتباط با مشتری CRM
بدون امتیاز
0 رای
هدف برگزاری بررسي مفاهيم و تشريح انواع روش هاي پياده سازي مديريت ارتباط با مشتري، بکارگيري CRM در راستاي رسيدن…
23 لغایت 34 مرداد ماه 1403
4,450,000 تومان
مدیریت و اندازهگیری رضایت مشتری (CSM)
حضوری
بدون امتیاز
0 رای
هدف برگزاری آشنایی با فرآیند اندازهگیری رضایت مشتری جهت بهبود فعالیتها و اقدامات اصلاحیمحتوای دوره تعاریف، اصطلاحات و مفهوم…
29 شهریور ماه 1402
1,750,000 تومان
مدیریت و برنامه ریزی بازاریابی و فروش در شرکت های پخش
بدون امتیاز
0 رای
هدف برگزاری کسب توانایی ایجاد یک فرایند بهره ور در نظام مدیریت فروش و توزیع شرکت های پخشمحتوای دوره تعاریف…
23 لغایت 24 مرداد ماه 1403
4,800,000 تومان
دسته بندی ها
- ارتباطات و روابط عمومی
- امور اداری و سازمانی
- اندازهگیری و آزمایشگاه
- تدارکات، انبارداری و امور تجاری
- تعالی سازمانی و دانش مدیریت
- حقوق
- غذا، دارو، بهداشت، درمان و تجهیزات پزشکی
- فناوری و امنیت اطلاعات
- کتاب های آموزشی
- مدیریت آموزشی
- مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای
- مدیریت بازاریابی، فروش و مشتریان
- مدیریت پروژه
- مدیریت کیفیت
- مدیریت مالی و اقتصادی
- مدیریت محیط زیست و انرژی
- مدیریت منابع انسانی و روانشناسی
- مهندسی صنایع و رویکرد های بهبود